söndag 17 april 2011

Magen i förrgår!

Nu var jag väldigt sent ute med en magbild för graviditetsvecka 40, men jag tog en bild i förrgår som jag tänkte ni kunde få se. Tycker magen sjunkit något mer, men förutom det tror jag inte det hänt så mycket mer än att den är jättestor och svår att röra sig med. Tänk när bebis finns hos oss i stället, här finns det massor av plats och jag kommer att bli rörlig igen! I går när jag skulle sova började bebis ta spjärn med foten på min högra sida och rumpan på min vänstra. Haha, det blev en knöl som stack ut i sidan på mig och jag kunde nästan nypa tag i den lilla foten. Först tog han bort foten igen när jag var där och pillade, men när han tryckte ut den igen strök jag med handen över den och bebis fortsatte hålla foten uttryckt. En mysig liten stund mellan mamma och bebis! :)



Hade ingen bra tröja på mig egentligen för det är lite svårt att se hur magen ser ut, men den är där i alla fall! ;)

/Maria

1 kommentar:

  1. åh vad mysigt!! Jag drömmer om barn hela tiden nu tror jag, för inatt fick jag en son, och ni fick eran igen för några nätter sen. Haha.. Tänk att er plutt kan påverka så mycket :)
    Hoppas han vill komma ut snart :) Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!