tisdag 5 april 2011

Vagnen

Nu har jag dammsugit och dammtorkat vagnen som stått under trappen och samlat på sig massor av damm. Sedan bäddade jag vagnen med ett par av sängkläderna sen Gustav var liten, vita med blått mönster. Jag la också i filten som jag sydde åt bebis tidigare i graviditeten. Istället för innertäcke och kudde har jag klippt till en bit fleecetyg som ligger inuti täcket och en bit jag vikt dubbel och lagt i kudden. Tänker att det blir lite svalare nu när det börjar bli så pass varmt och så har jag lärt mig att små bebisar inte ska ha kudde. I botten har jag lagt en bit plastad frotté och ett lakan över.

Det blev i alla fall mysigt i vår fina Emmaljunga-vagn som vi fyndade på blocket. :) Pingu hänger på plats och så ligger lilla nappväskan i vagnen, ska fästa upp den sen.



Sneakpeak på vårt superfina golv vi la på hela nedervåningen när vi flyttade in. ;)






/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!