fredag 22 april 2011

Testar fotkräm

Nyhet i mammas salong! NANNIC FOOT repair complex. En fotkräm som innehåller omega 3 och är väldigt läkande. Det är en pumpflaska vilket gör att man inte behöver oroa sig för att få in bakterier i krämen, dessutom blir den tom till minsta droppen, du kan klämma ut all kräm! :)

Jag provade denna i natt och tog två "små pump" till varje fot. (man behöver verkligen inte överdosera) Krämen gick in väldigt bra i huden och på morgonen var fötterna supermjuka och lena. De kändes fortfarande återfuktade så man behöver inte alls "fylla på". Ska använda den här krämen innan jag lägger mig på kvällarna nu så blir mina nariga och svullna preggofötter mjuka och lena som en babystjärt! :D



Denna finns även som handkräm!

Kika in på mammas hemsida vet jag, klicka HÄR för att komma dit! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!