torsdag 28 april 2011

Trött preggo

Har nyligen sovit en timme och känner mig helt mörbultat. Vaknade med konstig huvudvärk, konstig känsla i munnen och som vanligt värk i kroppen. Var helt dödstrött så ett tupplur var precis vad jag behövde.

Vi har varit och hälsat på mamma och Britt i salongen och fikat och ätit lunch. Mysigt var det och vi skrattade så vi grät! Jag märkte att mina magmuskler fanns där inne någonstans och det blev riktigt jobbigt i magen av att skratta så där mycket. Men kul hade vi! :) Sedan åkte vi vidare ner på stan och gjorde några ärenden och kikade lite. Fy vad tungt det är nu, jag vaggar fram jättebakåtlutad och sakta går det. Det är riktigt jobbigt att röra kroppen nu! Varenda människa stirrar dessutom på mig, min och Gustavs teori var att de funderar över vad tusan jag gör ute på stan som borde vara på bb, haha. Men det är verkligen så att alla glor på mig, även Gustav såg det. Det blev inte långvarigt på stan för min kropp började göra ont rätt snabbt, väl hemma dök jag i soffan och här ligger jag fortfarande kvar!

Är så förväntansfull inför i morgon då vi ska in på undersökning, hoppas man får med sig något positivt därifrån! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!