onsdag 13 april 2011

Molvärk

Nu ligger jag i sängen redo att sova efter en riktig myskväll med Gustav. Vi har kikat på olika avsnitt och mumsat på färsk ananas, hur härligt som helst! Jag har under dagen haft molvärk i nedre delen av magen och ryggen av och till, ibland har det också blivit kraftigare. Fram emot kvällen har jag även haft ganska mycket sammandragningar också, så nog känns det som att det börjar hända saker i alla fall. :) Bebis har varit väldigt lugn hela dagen, jag har knappt känt av honom och blev lite orolig när klockan började närma sig 18.00. Så jag buffade och bråkade med magen och fick lite respons. Efter det har han kommit igång mer och mer och nu har han busat runt i magen mest hela kvällen, det var som att han tog igen för att ha vilat upp sig under dagen. ;)

Åh, jag är så peppad inför förlossningen så det får gärna sätta igång snart! :D

Nattinatt!!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!