onsdag 6 april 2011

Vårdag!

Vilken härlig vårdag! Vi har knappt någon snö kvar på tomten och snart slår krokusarna ut. :) det gav mig lite vår och påsk-känslor så nu har jag påbörjat påskpyntandet lite med ett glasägg att ha godis i som jag köpte på Village idag. Snart kikar också de vita pärlhyacinterna fram i krukan på köksbordet!



Idag har vi tvättat och storstädat. Allt är dammtorkat och det är dammsuget och ihopplockat. Nu har vi riktigt fint här hemma inför Gustavs födelsedag som är imorgon. :) vi har även varit till soptippen med hela bilen full av skräp, sedan blev det en liten sväng ner på stan för Village och Systemet. Ikväll kommer underbara Zara och Jonas hit så Gustav och Jonas ska ta sig någon öl. Vi ska bjuda på god middag och bara mysa! :) det finns även en present här, det var ju någon som fyllde år för ett tag sedan. ;)



På hemvägen stannade vi för att hämta ut ännu en babybox, detta var från från apoteksgruppen. Man fick två tidningar, ett paket tuggummi, prover på amningsinlägg, ett set med provflaskor med babyskumbad, hudsalva och babyolja. Sist men absolut inte minst så fanns det en nappflaska från Philips där i. En riktigt bra babybox tycker jag! :)



Jag köpte mig även en påsklilja jag ställt på bordet ute på framsidan, så nu ser det riktigt mysigt ut där! :)



/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!