torsdag 28 april 2011

Soffmys

Har spenderat hela kvällen i soffan, förutom när jag tog en dusch, och det har varit jätteskönt. Har haft massor av huvudvärk och känt mig allmänt slut. Gustav har grejat på med plugg och deklaration för att få allting klart om bebisen skulle bestämma sig för att kika ut snart. Så jag har roat mig med att titta på avsnitt av Gossip Girl och att läsa runt på internet, samt äta färsk ananas och dricka hallonbladste. Är inte riktigt trött än så det blir nog lite mer tv-tittande innan jag kryper ner i sängen. Barnmorskan har ju sagt åt mig att vila nu på slutet, hon sa även till mig att äta mycket kolhydrater vilket inte var något jag förväntat mig eftersom hon tidigare alltid pratat om hur viktigt med är med kosten och motion. Så då bestämmer jag mig för att det inte var så hemskt av mig att svulla pizza till lunch och ligga på sofflocket hela eftermiddagen och kvällen. ;)



/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!