fredag 15 april 2011

Dejt i baksätet

Vi tog oss ut till Roxnäs udde för picknick, det var där vi hade vår första dejt och det kändes som det kunde bli riktigt mysigt att sitta där och fika i solen. När vi kom dit hade solen gått i moln, och då menar jag inte ett litet moln, samtidigt blåste det och det blev värre och värre ju längre ut på udden vi kom. Gustav blev frussen så vi vände och satte oss tillsammans i baksätet med de nybakta chokladbollarna, några vindruvor och påskmust. Det blev inte så dumt ändå utan ganska mysigt faktiskt! :) Sedan åkte vi och handlade och jag shoppade två stora krukor som jag ska plantera fint i och ställa på framsidan. Men blommor får jag shoppa en annan dag för vi var hungriga och ville hem. Gustav ska nu laga det jag längtat efter jag vet inte hur länge. Kycklingnuggets, ris och currysås! Så gott, sist han lagade den maten fanns det inget stopp i mig och jag kan lova att jag "åt för två"! ;)



/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!