fredag 15 april 2011

Hålla igång?

Igår gjorde jag verkligen mitt bästa för att försöka hjälpa förlossningen på traven, dock utan framgång. Det kanske är som Gustavs mamma sa, att det inte spelar någon roll hur mycket man försöker för att förlossningen sätter igång när den gör det. Fast ett datum hade ju inte varit så dumt.. Haha, man blir verkligen knäpp när man går om kring i sin gravidbubbla och bara väntar på underverket i magen. Just nu bara längtar jag till man får känna riktiga värkar, undrar om jag känner likadant när jag väl är där!? ;) I alla fall, igår körde jag hårt med sopen och tvättade bilen som jag skrev, sedan en liten vila, en promenad, göra sig i ordning för att hjälpa mamma på en Tjejkväll. Så jag hjälpte mamma att prata smink och hudvård med kunderna och såklart att sälja produkter. Innan vi hade lämnat av allt i mammas salong och kommit hem var klockan efter 22.00. Så igår höll jag verkligen igång hela dagen! Resultatet blev en väldigt ond rygg, fötter och ljumskar, men det var en bra dag så det var det värt! :) Idag är jag dock alldeles stel i hela kroppen..

Det är härligt väder idag också, Gustav har börjat baka chokladbollar för vi har bestämt oss för att ge oss ut på lite mysig picknick! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!