onsdag 20 april 2011

Boande

Jag förstår verkligen vad de menar då de talar om att blivande mammor i slutet kommer in i en boandeperiod. Jag själv vill bara boa hela tiden! Det enda jag tänker på (förutom "när ska bebis komma?") är vad jag vill göra här hemma. Det känns på något sätt riktigt roligt att hålla på och fixa och göra fint och jag får "massor" av energi till det. Jag har ju inte så mycket energi nu för tiden, men den energin jag har använder jag gärna till att fixa med olika saker hemma.

Vi har i alla fall fortsatt här hemma, en tavla har kommit upp i vardagsrummet, en hylla i köket, ett par krokar och en soptunna i tvättstugan och så har jag hängt tvätt. Det känns så bra när mer och mer klart här hemma och på kvällarna när jag ska sova ligger jag och funderar över vad jag kan ta mig an nästa dag. :P

Galen i boande! :D

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!