lördag 30 april 2011

Valborg!

Sista april och sista chansen för bebis att bli en aprilbebis! Jag skulle tro att han har bestämt sig för att maj är en bra månad, blivande mormor fyller ju år i maj till exempel. :)

Idag har jag hunnit med lite, plockat undan disk, vikt tvätt, bädda och lite småplockande. Sitter just nu och vilar mina fogar, det kändes lite bättre i morse när jag vaknade men nu när jag varit igång märker jag att det bara blir värre och värre igen. Igår hade jag det riktigt jävligt rent ut sagt, jag kunde inte göra minsta rörelse utan att grimasera, ojja mig eller gråta. Det var så illa att Gustav ville jag skulle ringa till förlossnigen och fråga vad vi skulle göra. Men det finns ju liksom inget att göra åt det, så jag bestämde mig för att härda ut. Idag är det bäst jag vilar med jämna mellanrum om jag ska orka med kvällen. Ikväll kommer ju familjen hit och grillar och myser så jag vill helst inte att hela kvällen ska bli en pina.

Men något jag ska göra idag som jag ser fram emot är att plantera lite blommor! :D

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!