torsdag 7 april 2011

G's dag!

Vi har haft en riktigt mysig kväll med massor av god mat som Gustav lagat. Han fick massor av paket också, en rakapparat, eltandborste, skaljacka, stekpanna, tröja och blommor. Jag har säkert glömt något, det var precis vad han önskat sig så han var nöjd! :) jag uppvaktade Gustav i morse. Jag är fortfarande helt förundrad över att jag lyckades smyga upp och fixa lite utan att han märkte någonting. Han har väl börjat vänja sig vid att jag går ur sängen några gånger per natt nu för tiden. :P Av mig fick han ett läderbälte som han önskat sig, en bukett tulpaner och så en huvtröja med ett tryck jag själv hittat på. Är han inte söt så säg min fina Gustav som skickade en puss mot mig när jag skulle fota honom. :)



Kunde såklart inte låta bli att leka med photoshop i iphonen, tröjan är i alla fall mörkblå med vit text och ljusblå små bebisfötter. Visst blev den väl ganska söt ändå!? :)

Gustavs pappas fru ville så gärna känna bebisen sparka inne i magen för varje gång vi träffats har han varit stilla. Hon frågade flera gånger om man inte kunde känna något, men bebis han sov nog gott i magen. :P Vi försökte buffa lite och när Gustav tryckte lite med sin hand fick jag värsta sammandragningen och efter det har jag haft flera sammandragningar under kvällen, inga kraftiga, men sammandragningar i alla fall. Lagom till alla åkt hem kom bebis igång också den lille filuren! ;)

Nu ska jag dricka 4:e koppen hallonbladste för idag och mysa ned mig i soffan tillsammans med Gustav ett tag innan sängdags.

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!