fredag 22 april 2011

Härliga långfredag!

Jag och Gustav tog oss en liten promenix ner till stranden, vi satte oss på en bänk och lyssnade på isen som smälte. Det var riktigt häftigt faktiskt, för man kunde riktigt se hur isen smälte och det knakade och smattrade på ordentligt! När vi kom tillbaka slöade jag i en solstol medan Gustav gjorde i ordning fika. Efter fikat körde jag igång med att rensa mellan plattorna på uteplatsen på framsidan. Dock blev inte bebis överlycklig av att jag satt och böjde mig framåt så mycket, och efter ett tag hade mitt blygdben tagit ordentligt med stryk, men jag hann nästan hälften i alla fall! Får fortsätta imorgon och ta det i små doser.



Idag har det känts riktigt tungt i kroppen, under promenaden gick jag i snigeltakt med min tunga kropp. Känner mig alldeles som spagetti i armar och ben. Det är jobbigt när huvudet vill med kroppen säger ifrån. Nu ligger jag i alla fall i soffan och vilar min ömma kropp!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!