måndag 25 april 2011

Pysselstuga

Idag fick jag lunchbesök av mamma och pappa som kom hit med kebab och kycklingrulle som vi mumsade på ute på gården. Sedan fikade vi lite i solen och bara njöt en stund, mys! :)

Efter att blivit alldeles för varm ute i solen gick jag in och tog fram en massa pysselsaker för att pyssla ihop ett födelsedagskort. Jag blev faktiskt riktigt nöjd själv måste jag säga, iden jag hade i huvudet fastnade bra även på pappret! :) Själva kortet får ni se sen, jag vill inte riskera att "fel" person går in i bloggen och ser det i förväg.. :P



Ikväll ska Gustav plugga, så jag tar mig nog hem till mamma och myser lite. Tiden går så långsamt när jag är själv, med lite sällskap får jag annat än "När ska bebis komma??" i huvudet. :P

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Svar: Tack så mycket :)
    Hoppas att er bebis kommer snart, segt att gå över :/ Men nu är det ju inte långt kvar hur som helst! Snart får du också gosa bebis :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!