fredag 22 april 2011

Lugna kvällen

Det blev en lugn kväll för oss, mitt blygdben och mina fogar har gjort jätteont så det var bara att lyda kroppen och vila. Förhoppningsvis hinner det bli bättre till imorgon så man kan göra något då. Tycker det är så jobbigt när jag inte gör något för då får jag tid över till att tänka och fundera, när jag är igång känns det inte lika frustrerande att vänta och dagarna går snabbare. Skulle så gärna vilja träffa busen i magen nu! :)

Igår på kvällen hade jag ganska mycket starkare sammandragningar, samtidigt väldigt ont i ryggen och molvärk nere i magen, och så kunde jag känna hur bebis tryckte sig ännu längre ner för det skar till i blygbenet flera gånger så jag nästan hoppade till av smärtan. Idag har det däremot varit lugnt på den fronten, istället har jag haft en livlig bebis i magen. Bara längtar till förlossningen nu!!

Gustav lagade god lax med sås, pressad potatis och sallad som vi mumsat på till middag. Kvällen avslutades med att se animerade "Trassel" som faktiskt var riktigt rolig emellanåt. Hehe, myskväll! :)



Natti natti!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!