tisdag 26 april 2011

Kvällssnack

Precis hemkommen från mamma, nyduschad och nerkrupen i sängen. Tog med mig nya avsnittet Desperate housewives som vi kikade på ihop med en varsin Säterknut och lite choklad. Gustav har ägnat hela kvällen åt plugg så jag passade på att fördriva tiden hos mamma för att slippa sitta för mig själv och grubbla. Under kvällen har värken i ryggen blivit starkare och ibland är den faktiskt riktigt jobbig (lycka!), molvärken jag har nere i livmodern har också blivit lite starkare (ännu mer lycka!), samt att jag har en del lite starkare sammandragningar. Jag bara hoppas att detta betyder att det närmar sig nu, åtminstone liiiiite.. ;)

Har bestämt mig för att ställa in mig på att jag ska umgås med mamma i hennes salong under morgondagen. Nu har jag varit så speedad angående förlossningen att jag sovit jättedåligt på nätterna. I natt ska jag försöka fokusera på annat för att (om jag har tur) bli glatt överraskad om det händer saker, och annars få sova lite bättre. Men jag hoppas ju som mamma på att vi befinner oss på bb i morgon! :P

Nattinatt!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!