onsdag 20 april 2011

Kratta vol. 2

Oj vad segt det gick på morgonen, har i alla fall den dåliga sömnen att skylla på! Kört en tvättmaskin har jag gjort, och tagit hand om disken. Nu har jag och Gustav varit ute och fortsatt kratta på baksidan, det tar lite tid med allt dött gräs. Jag krattade och Gustav tog reda på högarna. Efter ett tag blev jag slut och satte mig i solen och tittade på medan Gustav arbetade, men så kom regnet och vi packade ihop och gick in igen. Nu är väl nästintill halva gården krattad vilket har tagit två dagar för mig, det tar ju en evighet om jag ska kratta hela gården själv i det här tilståndet. :P Nu lägger jag mig och slöar i soffan en stund med lite chocklad och apelsinjuice! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!