onsdag 13 april 2011

Värk

I natt när jag var uppe och kissade hade jag en "konstig" känsla där nere. Fast jag kissat kändes det alldeles ömt bredvid kissblåsan och jag hade kraftig "mensvärk" nere i magen och bak i ryggen. De här mensvärkskänslorna höll i sig när jag försökte somna om och det gjorde så pass ont att jag knappt kunde somna. Yes!! Tänkte jag, nu börjar det hända saker! Men kl.7.30 då Gustavs klocka ringde och jag vaknade om var mensvärken helt borta.. Jag är i alla fall glad, det var ju ett tecken och ännu ett steg i rätt riktning! :D

Kunde inte somna om när Gustav gått upp så jag gick upp ett tag efter honom, åt frukost och sådant medan han åkte till skolan. Vid kl. 11 hade jag tagit en dusch och kände mig sådär slut som jag brukar göra efter duschen. Så jag la mig i sängen och där somnade jag. Så skönt! Nu har Gustav kommit hem igen och gör lunch åt oss. Lyx!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!