tisdag 12 april 2011

Tisdagen

Idag har jag fått lite gjort samtidigt som jag vilat massor. Förmiddagen var otroligt seg och jag satt eller låg i soffan mest hela tiden, det enda jag åstadkom var att köra en tvättmaskin, hänga den, vika tvätt, diska undan, bädda sängen och plocka lite samt göra mig i ordning. Lite nyttigt, mycket slött! :P Gustav ringde mig när han hade lunchrast, "Vad gör du?" "ingenting, jag har nyss ätit frukost och ligger i soffan och glor på tv nu" "Bra!". Bra? Åh så mycket bättre det kändes då! ;)

Hämtade sedan upp Gustav vid jobbet så åkte vi och hämtade ut mitt nya körkort (sen jag bytt efternamn), vi storhandlade på Ica maxi och handlade lite nödvändigheter på ÖB. Hem, lasta in allt, äta en macka och sedan åka till mammas salong med en blomma och lite fika där hon och Micke höll på att göra i ordning för fullt! Nu på kvällen har vi ätit god middag och myst i soffan framför ett avsnitt "white collar" och "en unge i minuten". Tänk att jag varje gång jag ser det sistnämnda börjar gråta redan under introt, varje gång! :P Jag längtar så till det är vår tur nu!!

Till tv:n mumsade jag såklart på mina cravings: fruktsallad på färsk ananas, honungsmelon och vindruvor. Mums säger jag bara! :)



Nu har jag slut på "onödigt vetande" och säger God natt istället! ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!