torsdag 14 april 2011

Vårstädning!

Här har det varit vårstädning på gården för hela slanten. Idag tog vi oss an framsidan. Jag har sopat ihop allt grus framför ingången, på garageuppfarten och på gatan framför gården. (såklart med förhoppningar att det ska ge förlossningen en skjuts) Gustav har krattat framsidan och plockat ihop alla löv som låg överallt, och så har han rivit bort gammalt gräs. Nu ser det jättefint ut på framsidan! :)

Medan vi ändå var i farten passade vi på att göra en rejäl städning och tvättning av bilen, jag dammtorkade hela bilen medan Gustav dammsög. Nu ska Gustav tvätta bilen utvändigt också så är den finemang sen! Skönt att få sånt här gjort, nu har vi en fin bil att köra hem bebis i från BB. :)



Det är så otroligt härligt väder att vara ute i, just nu sitter jag i solen framför huset och bara njuter samtidigt som jag vilar min onda rygg.

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Vad är det för bil ni har skaffat då?? :) Hade inte ni en Renault nyss?? :D

    SvaraRadera
  2. Förra sommaren köpte vi en sprillans Kia ceed, superfin är den! :D

    SvaraRadera
  3. Jaha så pass !! :D här hänger man inte med i svängarna.. :p hehe! Tyckte att bilen såg annorlunda ut så.. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!