lördag 23 april 2011

Åh!!

Åh!! Hade precis skrivit klart ett långt blogginlägg så klickar jag på "spara" precis i samma sekund som batteriet dör. All text försvann med andra ord. Jag är alldeles för trött för att skriva om allting och måste istället klaga av mig på min onda foglossning. Har haft ont hela dagen, men det har blivit värre och värre framåt kvällen och nu är det så illa att jag inte kan göra en enda rörelse utan att det skär och värker i blygdbenet och på insidan av låren. Är less på foglossningen nu och önskar mig en bebis ganska snart! Dagen idag har varit fylld av längtan efter bebis, men även uppgivenhet. Ibland blir man helt nere och bara känner att det aldrig kommer att komma någon bebis, medan man i ett annat andetag är alldeles pirrig för det står ju inte på nu! Men jag själv tycker det börjar vara dags nu! :P

Jag får skriva mer i morgon för nu är jag alldeles för trött (och sur för att batteriet dog sist). I morgon ska vi på påskfirande hem till mamma och jag hoppas mina foglossningssmärtor blivit bättre till dess!



Ätit mumsig fruktsallad nu på kvällen, inte allt för ovanligt kanske!? ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!