tisdag 5 april 2011

Nattuggla

Åh! Vad less jag känner mig. Vaknade för närmare en timme sen och kan inte somna om.. Känner mig hungrig också, men har ingen lust att kliva ur sängen och sitta uppe i mörkret för mig själv. Tänkte att jag kunde roa mig med att kika runt lite på nätet på telefonen ett tag, men jag blir inte tröttare. Ligger bara här och är avis på Gustav som ligger bredvid och snarkar. :P

Det blev inget inlägg igår kväll, jag roade mig med att tvätta en maskin bebiskläder. Sen hade jag en del kläder som behövde bli vita igen och lade dem i klorin och körde en tvättmaskin till. Med tanke på att jag tidigare körde en tvättmaskin med våra kläder hänger det nu tvätt på hela övervåningen. ;) blir mys att vika små bodys och lägga in i bebis garderob sen. :) på kvällen mumsade vi på tacos framför nya avsnittet Desperate housewifes och sedan myste vi ned oss i soffan och kikade på en film, jag med en stor skål fruktsallad på ananas, honungsmelon och vindruvor samt en kopp hallonbladste. :) Under filmen blev jag så trött att jag stupade i säng direkt efter, jag vill vara trött igen!!

Kanske ska göra ett nytt försök att sova.. Hoppas alla sussar gott! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Oh jag vet hur det där är, jag vaknade ungefär samma tid varje natt. Det lustiga var att efter Vide kommit så var det samma tid jag vaknade på natten igen, för att han skulle sova. Som att kroppen ställer in sig på nåt sätt efter bebis, kanske är det så din lille skrutt vill ha det också? Man vet inte. :) Hoppas han tittar ut snart! En liten vårbebis. Mys!

    SvaraRadera
  2. Ja förhoppningsvis är det så att det finns en mening med att man vaknar så tidigt, det kanske inte är så dumt att vara lite inställd och tränad på det innan bebis kommit. =) Ja vi längtar så vi blir tokiga efter bebis nu! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!